VTV- Vrijwillige Thuishulp regio Delft

• Geplaatste vacatures 1
  • Weergave 9

Bedrijfsomschrijving

VTV Delft is een organisatie die zich bezighoudt met het organiseren en faciliteren van vrijetijdsbesteding voor mensen met een beperking. Onderdeel van VTV zijn groepsactiviteiten op locatie of individuele inzet d.m.v maatjes bij mensen thuis. Dit laatste wordt georganiseerd door Vrijwillige Thuishulp. Vrijwillige Thuishulp matcht individuele vrijwilligers aan individuele hulpvragers met een beperking. Dit kan gaan om kinderen, jongeren of volwassenen, die zelfstandig of met ambulante begeleiding zelfstandig wonen. Vaak gaat het om oppashulp, speelhulp of een maatje om samen mee op te trekken. Samen koken, samen terrasje pakken, samen naar de speeltuin of een spelletje doen, film kijken of samen naar buiten en de wereld ontdekken. Minimaal noodzakelijk is het hebben van begrip voor de mogelijke consequenties van het hebben van een beperking, voor de hulpvrager zelf of voor het gezin er omheen. Wij zorgen voor informatie op maat en een introductiecursus. Er wordt een reiskostenvergoeding gegeven. Altijd vragen we een VOG [verklaring omtrent gedrag] aan.

Actieve vacatures van VTV- Vrijwillige Thuishulp regio Delft

Scroll naar top